Hot Stories

Ebuku Senarai Tajuk Inovasi Elektrik dan Elektronik



Assalam,

Diatas permintaan anda, saya telah menerbitkan lagi sebuah ebuku yang mana isi kandungannya adalah fokus kepada senarai tajuk untuk sesuatu bidang sahaja.

Ebuku pada kali ini adalah diberi tajuk "Senarai Tajuk Inovasi Elektrik dan Elektronik".

Sedikit Informasi Tentang Ebuku Ini
  • Tajuk diberikan untuk ebuku ini adalah Senarai Tajuk Inovasi Elektrik dan Elektronik. 
  • Idea dalam ebuku ini adalah diambil dari pelajar-pelajar tahun akhir di IPT seluruh Malaysia.
  • Kebanyakan idea yang terdapat dalam ebuku ini adalah tajuk asal yang datang dari pelajar sebenar dan ada sesetengah tajuk sudah diolah dan dinaiktaraf oleh penulis untuk disesuaikan dengan keadaan dan permintaan semasa.
  • Terdapat sebanyak 73 idea inovasi didalam ebuku ini. ( Hanya tajuk sahaja tidak temasuk sinopsis, jika mempunyai sinopsis ia adalah dibawah buku terbitan "Siri Idea Projek dan Inovasi" ).
  • Ebuku ini juga akan di "update" dari semasa ke semasa jika penulis mendapat idea tambahan yang baru.
  • Pembeli juga berhak untuk menjual semula ebuku ini dengan syarat jualan tidak melebihi harga asal yang telah ditetapkan.
  • Juga boleh diberi secara percuma kepada sesiapa yang pembeli mahu dengan syarat tidak mengubah isi kandungan asal penulis.
  • Anda boleh menggunakan kesemua idea yang diberikan dalam ebuku ini, tetapi pihak kami tidak menjamin idea ini akan menjadi hak mutlak anda. Melainkan anda mengubah sedikit idea ini untuk anda jadikan hak mutlak anda. 

Berapa Harga Sebuah Ebuku Ini?

Jika saya menjual satu tajuk Projek dengan harga RM2.00, ebuku ini mungkin dapat dijual dengan harga Rm146.00 (Rm2.00 x 73 tajuk). Betul tak?

Tapi saya juga pernah menjadi pelajar, jadi mana mungkin saya hendak tekankan harga kepada anda yang bergelar pelajar.

Agak-agak anda berapa yang perlu saya letak harga untuk ebuku ini? Adakah Rm100? Rm90? Rm70?

Semua itu pun bukan. Huhuhu. Saya tidak akan menjual ebuku ini dengan harga Rm100, Rm90 mahupun Rm70. Tetapi saya akan beri harga special untuk anda.

Ya betul... Saya akan jual kepada anda dibawah harga paras, Iaitu Rm50.00 satu unit.

Apa? Mahal lagi harga itu?

Ok, disebabkan masa saya menulis ebuku dalam keadaan gembira. Maka saya nak bagi anda diskaun 60%. So harga sekarang adalah Rm20.00. Amacam ok tak?

Tapi ada syaratnya.... 

Senang sahaja anda LIKE Faceobook Page saya di www.facebook.com/IdeaProjekInovasi

Dan semasa pembelian isi kotak yang bertajuk "Jika Sudah LIKE, Sila Isikan Nama FB Anda" untuk saya sahkan diskaun anda.

Cara Melakukan Pembelian

Jika anda berminat untuk membeli naskhah ebuku ini anda boleh terus Klik Disini >> http://goo.gl/forms/ZvqdLW71QG

Atau

Jika anda mahu lagi info tentang naskhah ebuku ini, anda boleh terus ke ruang Hubungi Kami. Disitu kami ada sertakan email dan no telefon untuk anda berhubung dengan kami.

Comments