Hot Stories

Pengumuman - Penulis dan Rakan-rakan

Assalam

Untuk pengetahuan anda semua, blog ini kini beroperasi dan dikelolakan sepenuhnya oleh saya seorang sahaja. Saya yang dimaksudkan adalah Syazwan Jaudin @ M.Syazwan (Founder dan Owner ideaprojek.blogspot.my).

Dimana, jika anda perasan terdapat 2 nama yang saya gunakan untuk menulis kerana salah satu nama itu saya menulis blog melalui telefon pintar dan satu lagi nama menggunakan PC atau Laptop.

Rakan saya yang lain terpaksa mengundur diri kerana atas sebab-sebab komitmen kerja dan juga komitmen kehidupan bekeluarga.

Saya masih lagi disini kerana minat menulis dan bidang inovasi ini masih lagi mempunyai tempat didalam hati. Ianya seperti hobi dalam hidup saya.

InsyaAllah, sekiranya saya panjang umur, blog ini tetap akan menjadi  peneman anda ketika memerlukan.

Teruskan perjuanganmu wahai “Thinker” dan “Maker”.

Comments