Hot Stories

Final Year Project

Keseluruhan tajuk "Final Year Project" boleh dibeli dengan saya. Saya telah mengasingkannya mengikut pakej.

1. Pakej A

Tajuk : Final Year Project Part 1/2010
Harga : RM10
Bil. Tajuk : 30

2. Pakej B

Tajuk : Final Year Project Part 2/2010
Harga : RM25
Bil. Tajuk : 83

3. Pakej C

Tajuk : Final Year Project Part 3/2010 Coming Soon


Tidak rugi anda membeli tajuk ini semua kerana ianya merupakan project yang telah dan sudah di buat oleh pelajar terdahulu anda. Terbukti berjaya.



Untuk Membuat Tempahan atau Membeli boleh email ke idea.projek@yahoo.com.
Cara-cara membeli :

1. Masukkan wang kedalam akaun Maybank diatas nama saya iaitu :
Idea Projek Tahun Akhir
Muhamad Syazwan Bin Mohd Jaudin - 105104119049

2. Email kepada saya Nama dan Pakej yang dikehendaki


3. Sms pengesahan kepada saya. Hantarkan : email, nama, tarikh pembelian dan pakej dibeli kepada no ini - 0148023620

3. Attach kan skrin shot pembuktian transfer akaun(internet bankin) atau scan slip cash
deposit

4. Seterusnya saya akan menghantar senarai berkenaan melalui email dalam masa 48 jam.



Comments